Prima pagină > Despre Psihologie, Educaţie şi Cercetare > Interviu – Academia Caţavencu

Interviu – Academia Caţavencu

Am dat recent un interviu pentru Academia Caţavencu, în care am discutat despre educaţie şi cercetare (şi altele…). Prima parte a interviului poate fi citită AICI.

A doua partea interviului o voi adăuga ca up-date, când va apărea.

Mă bucur că am avut ocazia să discut despre aceste teme şi în stilul publicaţiei Academia Caţavencu (nu doar în stilul academic), una din publicaţiile mele preferate, un stil care, prin umor şi ironie, poate prezenta lucruri complicate şi importante (adesea chiar grave) într-o manieră accesibilă şi penetrantă!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. 23 Noiembrie 2014 la 1:07 am

Lasă un răspuns

