Prima pagină > Despre Psihologie > Călătorii Interioare – TVR

Călătorii Interioare – TVR

Călătorii interioare – seria Psihologie
Producţie: TVR CLUJ
Difuzare: TVR 3, TVR Cluj
Frecvenţă: Săptămânală (TVR3 – sâmbătă, ora 14.30/TVR CJ – duminică, ora 19.30)
Producător: Mihaiela Ilea
Prezentare şi consultant ştiinţific: Prof. univ. dr. Daniel David – psiholog

Între 2013-2018 am prezentat peste 60 de emisiuni din seria Călătorii interioare – seria Psihologie. Acestea pot fi vizionate pe YouTube (cuvinte de căutare „calatorii interioare daniel david”). Emisiunile moderate de mine se focalizează pe diseminarea psihologiei ştiinţifice către publicul larg, astfel încât acesta să înveţe cum să utilizeze psihologia ştiinţifică (1) pentru optimizarea/dezvoltarea personală; (2) promovarea sănătăţii/bunăstării psihice şi prevenirea problemelor psihologice şi (3) ca element cultural care să funcţioneze ca un antidot la contaminarea psihologică indusă de pseudoştiinţă/non-ştiinţă (care fac mult rău oamenilor şi societăţii în general). Pentru mine psihologia este un bun public şi în consecinţă aceasta trebuie să ajungă la public!

Multumesc TVR (TVR Cluj) pentru implicarea în acest proces, important atât pentru public, cât şi pentru psihologia ca ştiinţă!

Vezi ca exemplu Interviul cu un robot (octombrie 2015).

 

Categorii:Despre Psihologie
  1. Andrada
    15 noiembrie 2015 la 12:10 pm

    Unde pot fi vizionate online emisiunile primei editii din seria Calatoriilor interioare?

  2. Dragos
    11 februarie 2018 la 2:06 pm

    Buna ziua,va rog sa mi spuneti,referitor la modul de verificare a cunostiintelor prin lucrare scrisa,cum e mai eficient si edificator,sa reproduca candiatul cuvant cu cuvant un text sau sa exprime continutul ideilor din textul de invatat cu cuvinte proprii,demonstrand astfel ca a si inteles ce a memorat,cel verificat?
    Va intreb pt ca am fost respins recent la un concurs pt post de executie la o institutie de stat si mi s a spus ca a contat mult faptul ca nu am reprodus mot a mot textul cerut de examinatori…desi eu scrisesem toate ideile continute in text,ba am mai spus in plus,idei legate de subiectul dat,dar asta nu i a impresionat.va multumesc

    • Dragos
      11 februarie 2018 la 5:22 pm

      Ma scuzati,vroiam sa postez pe pagina „acasa”…

  1. 18 octombrie 2015 la 9:16 am
  2. 5 iulie 2019 la 11:17 pm

Lasă un comentariu